onsdag 21 januari 2009

Examen

Javisst har jag (nästan) tagit examen. Hann ju inte skriva den sista tentan när jag var uppe så den ska jag skriva i maj hade jag tänkt. Men i övrigt är jag klar! Fick veta idag att vi fick vg på uppsatsen, är stolt över vår insats. Det känns bra att göra bra ifrån sig på slutet.

Annars då? Jag har gjort klart mitt första uppdrag och nu väntar lite förberedelse och inläsning inför nästa veckas utmaning. Då går trippen till Linköping och ett fastighetsbolag. Vi åker på söndag kväll så det blir en kortare helg. Flyttar till Sanne i helgen också, ska bli trevligt med lite folk omkring mig i den här anonyma stan. Idag tog jag mig iaf ut efter jobbet och kollade runt lite på stan och åt middag. Kände mig riktigt duktig :)

Har väl inget annat att rapportera, spännande på jobbet o så men inte så intressant för andra att läsa :P

Kram på er!

Inga kommentarer: