lördag 31 januari 2009

Jobb, jobb, jobb..

Det har varit lite dålig uppdatering på sistone har jag förstått, eller rättare sagt fått påpekat för mig. Vad har hänt sen sist? Jag har först och främst fyllt år, tack alla för de fina presenterna. Ni känner mig och vet vad jag tycker om, det värmer i hjärtat. Jag har även hunnit med en galen vecka i Linköping, jobb jobb jobb. Det har dock gått bra tror jag (det känns så iaf) så jag är nöjd. Nästa vecka är delad på två klienter så vi får se hur det går. Mina saker är dessutom på väg söderut, på onsdag ska flyttgubbarna komma och lämna mina saker. Det ser jag fram emot även om Sanne och Pär är gästvänliga och tagit in mig som en i familjen.

Imorgon ska jag hämta nycklarna till lägenheten och jag tror jag ska åka och kolla på den (är nyfiken såklart). Då får jag väl se om jag varit smart som hyrt grisen i säcken. Nåja, det är ju bara hyra i andra hand så jag kan ju hitta nåt annat om det är en hemsk lägenhet vilket jag inte tror.. Det blir hur som helst väldigt spännande att se den, håller tummarna för att den är okej.

Hur går det för mig i storstan då? Än så länge går det ganska bra även om det känns tomt utan Anders här nere. Just nu är det mycket på jobbet så det tar mycket tid och energi och det känns skönt. Då hinner jag inte tänka på det jag saknar alltför mycket. Dessutom kommer min älskling ner och hälsar på den 20 februari och det är snart februari så jag räknar dagarna tills han kommer ner till mig.

Grattis gubben förresten, det är ju din födelsedag! Grattis även till lillasyster Emma som även hon fyller år idag. Det är mycket födelsedagar första halvan av året, knepigt att hitta bra presenter till alla..

Det var en liten uppdatering av vad som händer i mitt liv. Jag försöker hålla mig uppdaterad telefonledes vad som händer för alla andra. Jag saknar er där uppe massor och längtar till påsk när jag får komma upp en liten längre stund.

Tills dess - kramar till er alla från mig!

Inga kommentarer: