söndag 11 januari 2009

Söndag på söder

Söndag idag.. har varit här nere i en vecka nu. Tiden har inte gått jättesnabbt och det har ibland varit tungt men det känns skönt att veckan snart är avklarad iaf. Imorgon börjar jag jobbet på riktigt med uppdrag hos klient. Det känns nervöst som tusan men jag försöker lugna mig så jag iaf kan tänka klart imorgon. Jag pratade med Åsa igår kväll och hon lyckades lugna ner mig. Är så glad att jag har min familj som alltid ställer upp och hjälper mig.

Idag blir det en lugn dag hemma, ska göra opponeringarna klara så att jag kan slappna av lite innan seminariet på fredag. Jag måste bara läsa igenom vår uppsats en gång till så att jag är uppdaterad helt med vad vi gjort, var ju ett tag sedan jag läste den sist. Jag hoppas det inte blir så mycket att ändra innan den blir klar. På torsdag kväll tar jag nattåget upp till Luleå, ska bli så skönt att träffa Anders igen, har varit ensamt utan honom. Nu ska jag bara klara av de här dagarna med lite heder i behåll så får jag en bra helg med dom där uppe.

Kram så länge

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset :) hyralya e vi med i, men den uppdateras inte allt för ofta. Bostaddirekt har jag tänkt testa men tyckte den var lite dyr.. men snart börjar man ju bli desperat ;)