onsdag 7 januari 2009

Lite bilder på lgh











Jahaja.. så var första riktiga dagen avklarad. Eller riktig och riktig, vi har haft utbildning hela dagen. Har det även imorgon och på fredag så det är en ganska lugn vecka. Nästa vecka ska jag ut hos klient däremot och är schemalagd 10 timmar per dag så jag hinner få ihop min heltid även om jag ska vara ledig på fredag för att gå upp med uppsatsen.

Har tagit lite bilder på lägenheten jag bor i just nu, kommer ju flytta till Sanne i slutet av januari och sedan till min riktiga lägenhet i början av februari. Håll till godo med de här bilderna så länge.
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

men du! när jag tittar lite närmare förstår jag nästan hur planlösningen e. Kan förstå valet av sängplats lite.. men jag skulle nog inte välja o ha den där ändå :P men du verkar ha det mysigt. Gillar som stilen ändå! :) Kram

Anonym sa...

Vad mysigt du har det tjejen :) Hyr du den möblerat? Vi jagar vidare, inga napp än på boende men det börjar dyka upp fler och fler med inflyttsdatum som passar oss :)
Hur trivs du annars?