lördag 14 februari 2009

Härliga helg!

Skönt med helg! Har varit en bra vecka på jobbet som avslutades med en mycket trevlig AW igår. Roligt folk och lite nedvarvning efter en hektisk fredag var precis vad jag behövde innan jag tog helg. Tog beslutet att inte jobba i helgen, det är så mycket mer värt att hinna vara ledig och sen kunna ge allt under veckorna.

Idag skiner solen i Stockholm och jag har stora planer. Jag håller på i tvättstugan och med de tre maskiner som finns går det väldigt snabbt så det är snart klart och klockan är inte ens nio! Sen var planen att åka in mot stan och se på ett par skor som jag hittat på nätet, blir det köp ska jag försöka lägga upp bilder på dem sen. Tänkte även åka till ikea och kolla lite småsaker, en tvättpåse, kanske en vas och lite blommor. Efter det tänkte jag åka hem och försöka röja bort kartonger så att det blir fint här hemma. Det ska bli en härlig dag känner jag.

Nu ropar min tvätt på mig. Ha en skön helg allihopa!

Inga kommentarer: