fredag 6 februari 2009

Helg igen..

Jahaja så var det helg igen. Har varit två lugna dagar på jobbet, för lugna.. Gick hem kl fyra idag, då var jag less på att rulla tummarna. Kom hem till ett kartong-kaos, flyttgubbarna var ju här i onsdags och lämnade mina saker. Förutom att hon som haft lgh före mig inte hade städat eller tagit med alla sina saker så har allt gått bra. Ikväll har jag slängt alla hennes grejer och nu har jag precis dammsugit och moppat golven i köket, hallen och badrummet. Ska göra detsamma i sovrummet osså innan jag tar kväll. Det känns mycket bättre att ha rent omkring sig tycker jag.

Vet inte vad jag ska säga om Stockholm och den här upplevelsen nu när jag varit här en månad. Jag kanske kan summera det såhär: Jag vill hem!!! Jag vet att det inte går just nu men när jag får chansen att komma hem så kommer jag nog ta den. Saknar Anders så att det gör ont i hjärtat, var på affären tidigare ikväll och tänkte bara på att jag vill strosa omkring där med honom istället för själv. Köpte Heinz ketchup för hans skull tills han kommer ner om två helger. Även om han inte kan stanna länge, bara fredag till söndag så kommer det vara så mysigt att ha honom här och få krama honom.

Annars händer det inte så mycket, försöker ta en dag i taget. I helgen ska jag till Sanne och hälsa på och på söndag blir det bio - Bröllopsduellen. Det är nog lagom lättsamt och trevligt.

Kram på alla mina älsklingar!

Inga kommentarer: