lördag 21 mars 2009

All by myself

Ja så känns det idag. Har en låg dag när inget händer och jag skulle vilja fly hem till norrland. Känns inte som om jobbet har gått så bra i veckan heller så det känns jobbigt på så vis också.

I onsdags var jag och tjejerna från jobbet och såg på bio, mycket trevligt. Vi såg Dumpa honom, en film som jag inte hade så höga förväntningar på. Den var riktigt bra, helt klart sevärd. Funderade på att gå och se En shopaholics bekännelser också men vi får se om det kanske blir ett påsknöje med vännerna där uppe.

Imorgon ska jag åka till IKEA med Sanne och köpa ett vardagsrumsbord bland annat. Det ska bli skönt att få ett ordentligt bord att sitta vid. Har dock rationaliserat bort köksbord då jag praktiskt taget aldrig sitter i köket. Äter framför tv:n mesta tiden ändå ju. Blir en trevlig tripp med trevligt sällskap.

Nu ska jag se om årets Robinson är nåt att hänga i den berömda granen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad ;)