lördag 14 mars 2009

Utvärderad

Jahaja, då har man fått sin insats de senaste tre månaderna utvärderad. Det gick jättebra. Jag ska försöka smälta det dom skrivit under helgen och boosta mig själv till att tänka bra saker om mig själv. Men det här kändes tråkigt att prata om.

Jag kollar på nätet och ser massa saker jag vill shoppa. Tänkte åka in till stan idag och se om jag hittar nåt fint. Skulle vilja hitta en vårjacka och några fina blusar till jobbet. Behöver även ett par jobbskor till våren (tänk pumps eller liknande, förmodligen ecco eftersom man går en del i jobbet) men det får nog vänta en månad, det är fortfarande för blött ute för att ha på dom nu.

Även om det börjar vara vår ute tänker jag på vilken höst/vinter-garderob jag vill ha nästa säsong. Ska köpa mina skor till hösten som jag suktat efter ett tag. Hoppas bara jag får stanna på jobbet, även om det ser bra ut nu så vet man aldrig vad dom tänker när det väl kommer till att bestämma sig. Om två månader vet jag definitivt hur det ser ut, ska bli skönt att veta oavsett besked.

Nu ska jag försöka ta mig in i duschen för att sedan åka in mot stan. Ha en skön lördag allesammans!

Inga kommentarer: