måndag 2 mars 2009

time flies

Tiden flyger iväg, såg precis att senaste inlägget var någon vecka bort. Sedan Anders åkte hem har jag hunnit vara i Västerås och jobba häcken av mig, haft en skön helg med nyfunna vänner och jobbat lite till.

Det är inte mycket mer än jobb och så som jag pysslar med. I veckan har jag dock några projekt:
* Förnya körkortet (har det verkligen gått tio år sedan jag tog det?)
* Kolla in Friskis & Svettis och köpa kort där om det ser bra ut
* Äta middag med Gun på onsdag när hon är i stan (ser fram emot det massor)
* Ringa tandläkaren och kolla vilken folktandvård jag tillhör (har bitit hål i min bettskena, tänk om jag inte haft den hur mina tänder sett ut..)

Jag får se hur många saker jag hinner klämma in, känns som om allt är mycket segare här nere. Hade jag varit i Luleå hade jag kunnat åka runt och fixa allt på en halvdag. Men här nere ska man ta sig runt, plus att jag inte riktigt hittar vart jag ska.. Nåja, det ska väl gå det med. Alla andra hittar ju så då borde väl jag med.

Idag blev jag glad på jobbet. Har blivit bortbokad från några uppdrag pga omjusteringar och såna saker, man ska tydligen inte ta det personligt.. (lätt att säga)
Men så såg jag att en tjej som jag jobbade med för någon vecka sedan hade bokat in mig på ett uppdrag till. Det tar jag som en komplimang om ett bra jobb, annars borde hon inte vilja ha med mig.

Nä nu är det snart John Blund som gäller. Kram på er alla!

Inga kommentarer: