lördag 4 april 2009

Mitt i natten

Då sitter man mitt i natten och bloggar lite. Har precis kommit hem från en fest som en kollega höll i. Trevligt och allt sånt men jag blev trött och bangade utgång för att istället åka hem och sätta mig lite framför tv:n och surfa lite på nätet.

Våren har kommit till Stockholm, det är typ 13 grader varmt om dagarna och solen skiner som bäst. Det är verkligen superhärligt. Jag känner mig som en ny människa och vårkänslor börjar komma. Jag åker ju dessutom hem över påsk, på onsdag med andra ord, vilket känns underbart.

På jobbet går det bra, vi har haft utbildning i veckan. En utbildning om hur vi ska bemöta klienter och hur vi ska skapa bra relationer med dem och kunna hjälpa dem på bästa sätt. Det har varit tre roliga och lärorika dagar.

Nu är det verkligen sängen för mig, imorgon väntar ytterligare en fest. Det är ett hårt liv man lever.
God natt!

Inga kommentarer: