söndag 10 maj 2009

Mama`s got a brand new bag

Hej hopp..

Oj vilken kul kväll jag hade igår, det trodde jag inte när helgen började. Hela helgen har för övrigt varit jätteskojig. I fredags drog Malin med mig för att vara med vid invigningen av World Class på nybroplan, ett dans-pass som jag med nöd och näppe tog mig igenom med alla turer och snurrar som var i passet. Efter träningen mötte vi upp Angelica och gick och åt tapas på Caliente vid St Eriksplan. Mycket gott och mycket trevlig kväll!
Igår började dagen med ett till träningspass, combat. Jag trodde jag skulle svimma efter halva passet, så sjukt jobbigt. Men kul var det och det passet är anledningen jag går som en tant idag och knappt tagit mig upp ur sängen. Efter passet gick vi en sväng på stan och åt lite lunch och så. Sen var det till att åka hem för att göra sig klar för kvällen.
Kvällen bjöd på förfest hos Malin, blåbärspaj, dessertvin(!?!), drinkar och singstar. Sen åkte vi in till stan för att möta upp David och Robin och deras respektive gäng. Vi gick till en klubb på söder och dansade till klockan tre innan det var dags för hemgång. En helt otroligt rolig kväll, grym på alla sätt och vis. Kvällen bjöd på skratt, dans, glad fylla och kramar.
Idag hade jag som sagt lite trubbel att ta mig ur sängen, inte för att jag var bakis utan för att träningsvärken slagit till som aldrig förr. Jag hade planen att plugga hela dagen men det kanske får räcka med en liten stund nu på kvällen. Jag håller på med tvättstugan för fullt och har varit en sväng på stan innan också.
På stan köpte jag äntligen min väska! Jag hade haft funderingar på en annan men i sista stund bestämde jag mig för min älskling, min Mulberry Bayswater. Den är jättefin och jag tror jag kommer vara mycket nöjd med den en låååång tid framöver.
Nu ska jag se om tvätten är klar och sen ska jag försöka få lite plugg gjort. Kram på er!

2 kommentarer:

Malin sa...

Åh Anna har börjat blogga igen!! HURRA!! (detta har jag tänkt skriva sen första inlägget efter långuppehållet, men det har inte riktigt blivit av) Jag e glad att du är glad och verkar ha roligt där nere, det är du så fruktansvärt värd vännen! KRAM

Linda sa...

Vad fin väskan e :) hade tänk messa dig men kan ju lika gärna skriva här när jag ändå e inne ;) Lust att gå på bio på onsdag? Premiär på Änglar o demoner.. om det finns biljetter men det borde ju gå o ordna :)Kram!