tisdag 5 maj 2009

Falun tur och retur

Sitter i soffan efter en tidig hemfärd från jobbet. Har varit i Falun idag och det var en tidig morgon så jag var bara en snabbsväng på jobbet innan jag åkte hem. Under halvtimmen som jag var inne hann jag fixa massa papper och dessutom få nya saker att göra till en redan fullbokad morgondag. Nåja, ikväll tar jag ledigt och vilar upp mig.

Min älskling kommer på snabbvisit ikväll. Han har köpt bil utanför sin pappa så han flyger till mig ikväll och sover här innan han tar tåget imorgon för att köpa bil. Hade varit roligt att köra upp den med honom men dessvärre tillåter inte min arbetsvecka att jag gör såna stolligheter. Hade det varit nästa vecka hade det nog gått bra.

Nu ska jag se vem som ville mig nåt på jobb-mailen.. suck..

Kram på er

Inga kommentarer: