måndag 10 augusti 2009

Nästan slut semester

Så har en månad uppe i underbara norrland med underbara människor kommit och gått. Tiden har gått så himla snabbt att jag knappt hunnit med. Jag har haft så roligt och mått så bra att jag idag inte ville åka tillbaka till Stockholm. Säger inte ens "hem" till Stockholm för det här känns inte som mitt hem, det är där uppe där mina vänner och min familj finns.

Jag vet att det är såhär det brukar kännas när jag kommer tillbaka hit ner men jag har bestämt mig för att nu får det räcka. Ska ta tag i en förflyttning så snart semestern är över, det måste gå annars får jag väl se mig om efter ett annat jobb där uppe.

Nu ska jag ta tag i min packning och gå och handla lite mat så jag får i mig nåt att äta ikväll. Har dock ingen matlust men jag har hört att man måste äta nåt ändå.

Hoppas ni har det bättre där ute! Kram så länge

Inga kommentarer: