tisdag 11 augusti 2009

En liten öppning..




Pratade med ett möjligt jobb där uppe idag och det verkar finnas en möjlighet att det kan funka. Vill inte säga för mycket i det här skedet men det är ju inget nej från deras sida ännu i alla fall.

Idag har det känts lite bättre, dock tomt och så omkring mig. Mötte upp Sanne i stan och åt lite lunch med henne. När jag promenerade från t-banan blev jag genomblöt av ett spöregn som hittade mig precis då. Nu regnar det lite lagom utanför fönstret så jag håller mig inne och ska skriva ihop en ansökan i sista stund för ett annat jobb som verkade intressant.

Kom på att jag glömde berätta vad jag gjort på semestern. Spännande nog har jag inte gjort så mycket, jag har bara varit i några veckor. Och det har varit superskönt! Stugan har fått ett besök, liksom pappa och Karin i Piteå. Jag har kalasat med Malin och lekt på stranden med Åsa och My. Badat flera gånger, i både varmt och mindre varmt vatten. Som ni märker har jag inte gjort något märkvärdigt, men det har varit en helt underbar semester.
Ha det bra där ute!

Inga kommentarer: