söndag 23 augusti 2009

Rastlöshet

Sitter i soffan och känner mig lite rastlös.. kryper liksom i kroppen för att jag har för mycket i huvudet. Funderar på allt och ingenting, vilket leder till att jag är trött men inte kan somna för att det bara är för mycket inom mig.

Nåja, imorgon kommer Malin äntligen till stan! Som jag längtat efter dig min älskade vän. Har så mycket att prata om, skvallra om och berätta.. Kommer ju inte att bli mycket sömn men vad gör väl det.. Är inte så sugen på att jobba imorgon, ska ut och granska en halvårsrapport. Kommer väl gå bra, är bara inte så sugen på att kliva upp tidigt och så. Men det är man väl som aldrig i och för sig.

Har inte så mycket spännande att rapportera, var en sväng på stan idag med Malin. Inhandlat blev en kladdkaka med glass som åts ute i Kungsträdgården.. Mycket spännande! Kanske inte, men trevligt hade vi i alla fall.

Ha en härlig kväll där ute, mer mys åt folket!

1 kommentar:

Malin sa...

Jag sitter nu i Uppsala, ska snart i duschen, har packat ihop och så, sen blir det tåg till stockholm. Alla verkar jobba idag.. trist men får låsa in väskan på centralen och bege mig på min kalenderjakt i vanlig ordning! I bring gifts när jag kommer, bara det är ju värt att längta efter ;) tihi! saknar dig hjärtat men snart ses vi!