lördag 22 augusti 2009

YSB


Där har jag varit denna vecka, en helt underbar vecka på Ystad Saltsjöbad. Om ni ser bilderna förstår ni att jag haft det bra. Vi har haft utbildning (galet bra utbildning), ätit gott, druckit gott (och ibland lite mycket), badat och umgåtts. Det har varit jättemysigt, definitivt ett ställe som jag skulle kunna åka till själv också (eller såklart med någon annan ;) )
Nu är jag hemma igen och det känns ganska skönt med en lugn kväll. Håller som bäst på att tvätta lite kläder så att det är klart. Malin och jag pratade om att hitta på nåt ikväll men vi insåg att vi är trötta så vi kanske möts upp imorgon på stan eller så istället.
Min älskade Malin är här nere nu, för tillfället i Uppsala, så jag får träffa henne igen om bara några dagar, yeay!!!! Det ska bli kul att träffa henne och skvallra om allt som hänt. Till helgen vankas det fest, får se vilka vi blir.. men några galna norrlänningar borde vi väl kunna skramla ihop :)
Nu är det tv-kväll i soffan. Kram på er!

Inga kommentarer: