söndag 4 oktober 2009

@ dag!

Javisst är det kanelbullen vi firar idag. Jag och Sanne köpte med oss en kanellängd hem till henne när jag var där idag. Det var en jättetrevlig dag med lunch, fika, maxiyatzy och film. Tack vännen, skönt att umgås med nån som känner en så man bara kan vara.

Sen jag kommit hem ikväll har jag bara fixat en lätt middag och sen diskat bort. Sitter nu med nymålade naglar och försöker knappra ihop ett inlägg. Är inte alls sugen på att jobba imorgon, skulle bara vilja packa ihop min lägenhet pronto och ta mig uppåt i landet. Ser så mycket fram emot att flytta in min nya lägenhet och börja på det nya jobbet.

I och med att det blev pannkaka med ni vet vem så har jag börjat fundera på vad jag söker för något. Tror nog att jag behöver någon som stundtals följer med i mitt tempo men samtidigt också kan lugna ner mig och få mig att landa. Vet inte om den kombinationen finns men gör den inte det så är det väl inte värt det. Får väl använda de vanliga orden - den som lever får se.

Känns i alla fall bättre idag än i fredags, om jag nu bara kunde få skippa jobbet ett tag så vore allt prima. Men det är ju inte så länge kvar, jag håller ut de sista veckorna.

Ha en skön söndagkväll! Kram

1 kommentar:

Linda sa...

Hejsan! Ja visst hade de mkt snyggt, men nu ska man ju vara ekonomisk ;)
Grattis till nya jobbet och lägenheten föresten! Glad för din skull. Du har itne några semesterdagar du kan få ut och slippa jobbet sista tiden? Men du kanske har mkt att ta tag i där innan du lämnar över.. Kram på dig!