lördag 10 oktober 2009

Dagens övning

Äntligen helg, och jag är ledig idag och imorgon :) Kom precis på att jag ska skicka ett mail dock, men det tar ju bara fem minuter.

Läste i Lindas blogg om hennes önskelista från H&M. Man måste ju älskar den kedjan, man får ungefär det man betalar för men man kan förnya sig rätt ofta och ha några trendiga kläder utan att ruinera sig. Så idag gjorde jag ett besök på söder och tittade i lite affärer, bland annat H&M. Hittade en tröja där som kan passa både för jobb och lediga dagar, toppen. Sen hittade jag en kofta på MQ, plus att det blev ett par svarta jeanspantalonger (favoritbyxor #1) från Gina Tricot. Ska försöka ha dom på jobbet, koftan är så pass lång att det inte syns så mycket av byxorna..

Om jag nu hade varit en riktig modebloggare hade jag såklart redan lagt upp tusen bilder på möjliga outfits och på de plagg som inte fick följa med mig hem. Men nu är det ju Anna vi pratar om.. Kanske kommer nån bild framöver, men jag lovar verkligen ingenting. Har inte riktigt kommit in i flowet att lägga upp bilder, tycker det är lite meckigt att hålla på att ta bilder och lägga in i datorn för att sedan lägga upp på bloggen.

I övrigt händer inte så mycket i helgen, ska försöka ta tag i att rensa lite bland mina saker inför flytten. Behöver bort med lite gamla skolböcker (är ju klar :D ) och kläder jag aldrig använder. Ska verkligen försöka rensa hårt även om jag gjorde en rensning innan jag flyttade ner hit. Känner inte för att ha en massa saker omkring mig. Kommer ju ha min familj omkring mig! Det räcker för mig.

Ha en härlig lördag alla därute! Kram

Inga kommentarer: