söndag 11 oktober 2009

Den stora rensningen

Ni som känner mig vet att jag ibland får ett ryck och känner att jag inte vill äga en enda sak. Idag är en sån dag! Jag försöker vara smart och ta den som ett tecken att det är dags att börja flyttfixa. Så idag ska jag ta fram alla kartonger och gå igenom dom och se vad jag kan kasta och vad jag vill ha kvar. Jag ska dessutom rensa i garderob och hyllor. Ska bli så skönt.

Idag känner jag dessutom ett extremt träningssug. Vill bara att flytten ska vara överstökad så jag får gå på pass och så på stället som jag kollat in i Piteå. Dom hade minst ett pass varje dag som jag vill gå på. Ska äntligen få ta upp min aerobic och step och liknande. Den träningen är som gjord för mig, så kul att det inte ens känns som träning. Kanske tar mig ut på en prommis när jag stökat färdigt här hemma.. Får försöka rycka upp mig.

Nu är klockan slagen för lite frukost och sen rensning!

Ha en skön söndag.

Inga kommentarer: