söndag 11 oktober 2009

Bra skit

Oj vad bra att rensa, man hittar en del guldkorn som man glömt att man hade. Plus att jag har slängt såna sommarkläder som man inte hade på sig under sommaren. Vill ju inte kasta dom mitt i vintern ifall jag skulle få för mig att ha dom sen. Men nu vet jag ju vad jag använt och inte så nu kan jag kasta med gott samvete. Började packa ner det i små påsar men insåg att jag behöver sopsäckar!!! Så nu ligger det högar på olika ställen i lägenheten och bara väntar på att bli kastade. Jag ska gå ner till affären sen i eftermiddag och köpa sopsäckar och sen hämta hem en pizza, det tycker jag att jag är värd efter att ha varit så duktig.

Jag tror att jag slängt saker (kläder, papper, skor, väskor, smågrejer) som annars skulle blivit ca 3 flyttkartonger!! Det är inte klokt vad saker man samlar på sig. Antar att det blir en till rensning när jag ska packa allt också så jag är förhoppningsfull över att sakerna kommer att minska.

Inga kommentarer: