måndag 19 oktober 2009

I walk like this..

.. cause I can back it up.

Lyssnar på Beyonce och får en liten boost. Har surrat med "honom" ikväll om att vara eller inte vara. Gjorde mig själv stolt när jag tog bort mig ur ekvationen. Sa att han får höra av sig som vän eller för att fråga om en dejt, så får vi se vad jag svarar då. Han hade inte nog mycket att erbjuda just nu, jag är värd mer.

Jag tror att han förstod vad jag menade och han får väl fundera vad han vill. Jag har tänkt klart i alla fall och kommer att lägga energin på annat, inte någon annan, bara annat. Exempelvis jobb, flytt, min älskade My, farmor, träning, övriga familjen, vänner, inredning.. Listan kan göras lång på saker som jag vill lägga tid och kraft på.

För att boosta mig själv lite extra avslutar jag med min favoritfras: Sucks to be him!

Inga kommentarer: