söndag 25 oktober 2009

Vakuum

Inget händer just nu, och inget kommer hända när jag flyttar om ca 3 veckor! Iiik.. så snart.. Men det ska bli jätteskönt att det blir av och att jag kommer få vara där jag hör hemma. Allt är som fixat så det enda som återstår är att packa flyttlådorna, tycker dock inte om att bo i kaos längre än nödvändigt så jag avvaktar med packningen.

I helgen har jag kollat in heminredning på nätet, planerat och funderat lite hur jag vill ha det i min lägenhet. Den är ju bara min så det känns väldigt bra att få inreda den precis som jag vill.

Jag har pratat mer med honom också, han ringde i fredags och frågade om jag ville gå på en dejt när jag flyttar upp. Jag svarade att det kan vi göra. Vi tar det från det och ser vad som händer.

Nu ska jag se Top model och äta citronmarängpaj, mums!

Inga kommentarer: