fredag 27 november 2009

Green giants?

Hmm.. var och såg Plannja ikväll, de var långt ifrån toppform och förlorade med ca 15 poäng. Nåja, det är ett tag kvar till slutspel men det känns som om de är inne i ett skiftbyte så jag tror inte att de kommer prestera på topp den här säsongen. Det som dock gör mig lite förbryllad är att coachen inte matchar de unga spelarna mer när han vet att det är de som kommer att få ta över om kanske 1-2 säsonger. Känns kortsiktigt tänkt och märkligt enligt mig.

Vad har jag gjort annars idag? Inte så mycket.. suttit framför datorn, målat naglarna, gått en sväng på stan i Lule innan matchen.

Jag börjar känna av nerverna inför måndag, ska mest bli spännande och roligt att komma igång med jobbet igen men det är ju alltid lite nervöst med något nytt.

Nu ska jag se vem som åker ut i Idol, har inte följt programmet så jag har inga favoriter ikväll. Må så gott där ute! Kram

Inga kommentarer: