onsdag 11 november 2009

Monday, tuesday, thursday...

Nedräkningen har börjat. Om en vecka, nästa torsdag, kommer flyttgubbarna och hämtar mina saker. Kommer ihåg när jag skulle flytta ner hit vilken ångest jag hade för att dagarna sprang iväg så snabbt. Nu kan jag knappt vänta på att dom ska komma och hämta mina saker så jag får flyga upp!!!

Pratade med min nya chef i veckan och han berättade om vilka utbildningar dom tänkt för mig i december. Så det blir en och en halv vecka i Stockholm, ska vara en helg i Uppsala och hälsa på Erika och Patrik. Passar på när hon precis fyllt år så jag kan gratta henne. Kommer vara på utbildning i Bålsta så det är ju nästan i krokarna i alla fall.

Även om det svänger lite fram och tillbaka vad jag tycker om att flytta upp så är det mest positivt med flytten nu. Funderar ibland på om jag är riktigt klok som gör det här men kommer fram till att magkänslan får råda och den säger FLYTTA HEM!

Imorgon ska jag äta middag med min kull, de som började tillsammans med mig på jobbet. En liten avskedsmiddag innan jag slutar. De är väldigt gulliga på jobbet. Till helgen kommer Jörgen och hälsar på, han är snäll och hjälper mig med lite flyttsaker. Ska bära ner alla möbler som jag inte ska ta med upp igen. Det är svårt att fixa ensam, såna saker tänkte jag inte ens på när jag alltid bott i samma stad som pappa. Han har ju hjälpt mig med sånt där då.

Nä, nu ska jag nog varva ner inför sängdags. Kram på er!

Inga kommentarer: