torsdag 12 november 2009

Återkoppling

Nu när det börjar bli verkligt att jag ska flytta hem igen så går ju tankarna i 190. Funderar fram och tillbaka ifall jag tagit rätt beslut osv osv. Beslutade mig därför idag att läsa igenom min blogg från det här året, rätt skönt att ha en dagbok för vad som händer. När jag läser den så inser jag hur mycket jag längtat hem under det här året och att det här måste vara rätt beslut.

Kommer dessutom ihåg hur ont i magen jag hade efter semestern när jag satt på flygplatsen och skulle ner till Stockholm igen. Det var inte för jobbet, det var för att lämna alla jag älskar som bor där uppe. Så nu känner jag mig övertygad att jag tagit rätt beslut. Stockholm finns ju dessutom kvar om jag mot förmodan vill hit igen, men jag tror att jag kommer nöja mig med att hälsa på.

Imorgon ska vi äta midadg med kullen, blir tacos hemma hos Malin. Blir sista kvällen med kullen, kommer nog bli lite sentimentalt. Men jag har ju resor ner till Stockholm planerade så jag kommer kunna träffa dom igen om jag vill. Plus att man kan höras via telefon och msn. Dagens teknologi.. gotta love it.

Snart lyxfällan, mitt favoritprogram! Kram på er

Inga kommentarer: