torsdag 26 november 2009

My-vakt

Så har jag varit My-vakt från måndag till onsdag, stannade i Luleå även till idag, blev så sent att köra hem igår kväll. Det har gått toppen, endast en liten gråt att hon saknade mamma.. och det kan man väl förstå. Jag vet ju hur jag själv var när någon annan var barnvakt åt en. Men som sagt, det gick jättebra. Även om jag nu har en ny respekt för ensamstående mammor och pappor, det är inte lätt att hinna göra något annat än att ta hand om barnen.

Idag är det lurkigt väder ute, man blir så trött av regn och rusk hela tiden. När jag körde hit var det dimmigt de luxe.. suck..
Igår var det också dimmigt när jag och Malin körde ut till Avan och hälsade på Linn och världens finaste Molly. Himla så söt hon är det lilla livet, ska bli så kul att se henne utvecklas till en alldeles egen person (även om hon redan nu visar starka karaktärsdrag).

Nu tror jag dock att jag ska ta mig en promenad in till stan och kolla vad som finns där. Kram på er där ute!

Inga kommentarer: