lördag 21 november 2009

Äntligen hemma

Nu har jag landat hos pappa Karin och flyttgubbarna har varit och lämnat av mina saker. Känns så skönt att vara här uppe, trivs som fisken i vattnet. Har varit och kollat upp var min nya lgh ligger och det verkar vara okej, det lilla jag såg utan att verka vara en fönstertittare ;-)

Igår spenderade jag dagen med den finaste Malin, vi gjorde inte så mycket bara hängde omkring.. så himla härligt. Sen åkte vi till Åsa och My och var barnvakt åt My medan Åsa satt sekretariat för Plannja. Härligare systerdotter och 3-åring får man leta efter, när hon berättar hur mycket 4+4 är så blir moster-hjärtat så stolt!

Idag åkte vi förbi farmor, pappa och Karin har städat och gjort julfint hos henne, sen åkte vi allesammans till pappa för att äta farmors palt, GUD VAD GOTT!!!! Bara den är ju orsak att flytta hem igen, ingen gör palt som farmor.

Jag trivs som sagt väldigt bra än så länge. Sammanfattningsvis kan jag säga; Jag är hemma!
Kram på er

Inga kommentarer: