torsdag 19 november 2009

Yrkesheder tack!

Suck vad less jag blir på flyttgubbarna. När jag ringer och frågar när under dagen de kommer så får jag svaret att vi ska ju komma imorgon och hämta grejerna.. Fick då förklara att jag gjort upp om torsdag med han på företaget som sköter planeringen (eller vad han nu gör) och att jag inte är här imorgon för att ta emot dom. Jaha, hur ska vi då lösa det här var hans fråga då. Nu väntar jag på en kille som jobbar för dom som ska hämta min nyckel så han kan släppa in dom imorgon och lasta mina saker. Sen släpper dom nyckeln i brevlådan och så ska det väl vara klart.. Hoppas jag..

Blir så trött när det alltid ska strula, kan det inte bara fungera smidigt!?! Tyckte att jag var så smart när jag bokade i god tid för att allt skulle funka. Men nog tusan strular det iaf. Gaah vad trött jag blir.

Nåja, lugn och fin.. Ska avvakta ett tag till sen ringer jag flyttgubben igen och frågar när han tänkt höra av sig. Är less på att sitta i min tomma lgh nu och göra ingenting, bara kolla dator och tv. Suck..

Over and out för den här gången! Kram

Inga kommentarer: