måndag 28 december 2009

Borde väl egentligen inte blogga..

.. när jag har pms och är allmänt sur. Blir ett surmulet inlägg om ingenting alls. Insåg bara när jag läste på diverse bloggar att folk skriver första bokstaven i namn istället för hela namnet (förnamnet). Varför? Javisst fattar jag att dom inte vill hänga ut folk. Men skriv i så fall inget som skulle tas som negativt i samband med namnet. Blir galen när det står "jag och A hade en jättetrevlig kväll och nu ska vi åka till stan för att möta upp P och L för en fika". Gaah!! Som sagt, stör mig väl extra mycket den här tiden i månaden men tycker det är en fånig företeelse.

Ska bli skönt med lite till ledighet några dagar så jag kan vara sur utan att behöva gömma det på jobbet. Nu får jag iaf revidera så det är roligt.

Hoppas ni är på bättre humör än mig, nu ska jag ringa till Å och se hur hon haft det idag! ;)

Inga kommentarer: