tisdag 26 januari 2010

Aerobic-nollor


Vad less jag blir när jag tänkt träna och dom släpper in närmare 100 personer i lokalen, varav 75% av dom inte ens vet vad aerobic är för något. Förmodligen blir man inte trött av att heeela tiden måsta kolla vad grannen gör för att inte bli påsprungen av henne. Det är en sak att kolla åt det hållet jag ska åt, det har jag inga som helst problem med. Men då förutsätter jag att alla gör samma sak så att dom inte springer in i mig eller trampar på mig. Gjorde inte ens klart passet, gick mot slutet. Skulle gå på Core också men var alldeles för förbannad för att stanna kvar.


Jag gick till receptionen och frågade hur många dom släpper in på ett pass och om det var olika på olika pass. Dom verkade inte alls vilja ta emot mitt klagomål om att det var för mycket folk. Och jag var saklig och inte alls otrevlig, jag sa bara att det var för trångt i salen när dom släpper in så många på passen.


Jag brukar ha mycket energi när jag kommer från träningen men nu känner jag mig bara arg, gissar att en begynnande PMS inte hjälper mitt humör. Så om du inte vill ha en utskällningen eller lyssna på en sur Anna, ring inte mig!

Inga kommentarer: