fredag 5 februari 2010

Äntligen fredag!

Sådärja, äntligen är det helg igen. Har haft fredagskänsla hela dagen och bara längtat till kvällen. Vi har flyttat ett lass grejer åt Åsa, imorgon blir det en till tur och kanske lite flyttstädning. Ska bli skönt när det här är över, då kan jag också få andas lite. Måste diska och tvätta, kan verka banalt att hinna med det men det har det inte varit i min värld de senaste två veckorna. Mycket på jobbet, mycket på fritiden.

Men tro inte att jag klagar, jag har ju väntat på att allt ska börja snurra på. Jag trivs bäst då. Bara jag inte är så dum att jag sover för lite, det är det som blivit tokigt. Imorgon väljer jag mellan att ha en lugn hemmakväll med melodifestivalen (javisst följer jag den) eller åka och hälsa på Anders och ha en tv-spelskväll. Var som sugen på att gå på stan och i så fall skulle jag kunna göra det på söndag på dagen innan jag beger mig hemåt igen.
Hmm.. bestämmer nog imorgon vad som känns bäst att göra.

Nu ska jag se om kudden är lika skön som vanligt. Sov gott!

Inga kommentarer: