lördag 2 oktober 2010

Mardröm

Lördag morgon, ingen tid att passa. Kan sova precis hur länge som helst. Gick och la mig tidigt igår för att riktigt sova ut. Vad händer? Anna drömmer en läskig mardröm och vaknar kl sex och kan inte somna om. Skrutt och dubbelskrutt!!

Var inte så rädd när jag vaknade men det var omöjligt att somna om. Så jag gjorde något som jag inte gjort på länge. Jag hämtade datorn till sängen och det godis som jag inte åt upp igår. Och sen har jag sett på tv-serier o ätit godis i sängen. En typisk grej jag gjort tidigare men som har fallit bort på senare tid. Kanske för att jag inte har sängen för mig själv längre på helgen. En förändring som jag i och för sig tycker är toppen. Hade jag haft Jens här så hade jag säkert kunnat somna om.

Han är i tjottahejti idag och jagar, hoppas han får skjuta en älg. Han surrade nåt om björn, men det hoppas jag att han varken ser eller skjuter. Känns lite för riskfyllt och jag vill att han kommer hem i ett stycke.

Nu ska jag fortsätta min morgon och gå och äta frukost. Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: