söndag 17 oktober 2010

Vinterskor på

Nu har gula faran vinterskorna på. Blev less när jag i fredags fick ta bussen till Luleå eftersom jag inte bytt däck och snön låg på backen. Har ju vant mig att ta mig fram med bilen så då känner jag mig handikappad när jag inte har den. Men nu är det bytt och klart, så nu kan snön gott falla bäst den vill.

Som sagt, Luleå i helgen. Jättemysigt med basket i fredags, bastu och middag på lördag och så en lugn söndag. Precis vad jag behövde efter en vecka i Kiruna med massor av jobb. Får se vad veckan som kommer bjuder på..

Har inte så mycket mer att berätta, till veckan ska jag ta tag i träning och allt annat som är på min "att göra" lista. Det känns bra att fixa saker och ting som man skjutit upp alldeles för länge.

Ha en skön vecka!

Inga kommentarer: