måndag 3 januari 2011

Nytt år, nya inlägg!

Kanske att det blir fler inlägg än året som gått, men jag vågar inte lova något.

Nyår var jättetrevligt, god mat, bra sällskap och gott vin. Kollade fyrverkerier från Jens balkong innan vi kröp i säng.

Vad har det nya året att erbjuda då? Jag tror att det blir mycket jobb, många resor och hoppas på flera äventyr. Jag fyller även 30 om några veckor så det känns som en milstolpe att passera. Åldersnoja? Ni som känner mig vet att jag gjorde bort den för 10 år sedan så det är lugnt på den fronten.

Ikväll kommer syster och levererar en cross-trainer som jag ska låna av henne. Planen är att träna på den 30 minuter varje morgon. Ska försöka komma i bättre form så jag mår bättre i kropp och själ. Jag lånar den av henne till att börja med för att se om jag gillar träningsformen och får det att bli av. Kom ju igång jättebra förra vintern med aerobic och sånt men efter lunginflammationen har jag aldrig riktigt kommit igång. Så jag får se om det här är något för mig.

Nu ska jag kurera min hals så den är bra imorgon när jag ska sjunga för Jens. Grattis i förskott på din dag!

Inga kommentarer: