söndag 26 december 2010

Härmar Malin, mysdag!

Har haft en jättebra dag, precis vad som behövdes känner jag. Åkte mot Luleå mitt på dagen och mötte upp med Malin.

Vi hann med en tur på stan, mellandagsrea, samt middag på Allstar. Efter en god middag med knappt godkänd efterrätt åkte vi hem till henne för att fixa det sista på tvättmaskinsinstallationen och avnjuta hennes goda saffranskladdkaka. Tack så mycket vännen för ditt sällskap, är så skönt att få surra av sig och bara vara med en riktigt nära vän.

I övrigt har julhelgen varit bra, lugn och skön. Jag fick jättebra julklappar, underställ, mascara, böcker, tekopp, fotbadskit och tårtspade. Mycket bra saker!

Idag har jag börjat handla inför Jens födelsedag. Han fick några saker i julklapp som jag hade tänkt ge honom i present, men det finns ju många idéer i mitt huvud så det gör ingenting. Saknar honom, hoppas att tiden går snabbt tills han kommer hem på torsdag. Imorgon är det jobb som vanligt, tänkte att jag jobbar medans han ändå är borta så kan vi vara lediga tillsammans efter nyår istället.

Må så gott därute..

Inga kommentarer: