måndag 14 mars 2011

Impulsivt

Det är inte alla dagar som jag går in på nätet, hittar okej biljetter till huvudstaden och bokar en resa. Det gjorde jag igår, den 8 april styr jag kosan mot Stockholm för helgen.

Vad ska jag göra där då? Hälsa på både gamla och nya bekantskaper, det sistnämnda är jag minst sagt nervig för. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på eller om jag kommer kunna äta den kommande månaden, allt är bara uppskruvat till max.

Jag tänker att det är en vinn-vinn situation, antingen går det jättebra och det är ju roligt, eller så får jag en bra helg med goda vänner och det är ju också bra. Hoppas att det går att kombinera på nåt bra sätt, ska bo hos finaste Sanne. Är så glad att ha vänner som utan att tveka säger ja när man frågar om man får bo hos dom. Tack little lama för gästfriheten ;)

Nu ska jag antingen äta middag, köra ett pass på crosstrainern eller åka till Malin och hälsa på. Är så speedad att det är svårt att sitta still.

Over and out!

Inga kommentarer: