torsdag 17 mars 2011

Tack chefen!

Det är kanske inte alltid man hyllar sin chef, dom får väl mest bara ta skit för saker som man tycker är dåliga på jobbet. Men idag var en sån dag då jag är tacksam för min chef. Jag har massor att göra på jobbet och när han frågade hur det gick med ett uppdrag så sa jag att jag skulle ta det på söndag. Då sa han att nej, inte ska jag behöva jobba på helgen också. Kunden kan vänta lite till, det går bra att göra det senare. Kände hur en sten lyfte från axlarna, då kan jag vara ledig i helgen. Jag vet ju att det behövs för att orka ge allt under veckorna.

Ikväll gjorde jag några extra timmar bara för att komma ikapp, är väl hyfsat i fas i alla fall. Har fått bort det mest akuta. Ser fram emot en tidig dag på jobbet följt av lite massage och sen ut på kunduppdrag.

Ska även försöka komma ihåg att tacka min chef för att han lättade mitt samvete och arbetsbörda, feedback ska ju även gå uppåt!

Kram på er där ute

Inga kommentarer: