lördag 30 juli 2011

Veronica Maggio & The Ark

Ikväll smäller det, PDOL och Anna ska ut i natten.
The Ark och Veronica Maggio spelar, tror att det kommer bli riktigt bra. Vi ska grilla oxfilén jag fick av jobbet och dricka vin hos mig först innan vi alla beger oss till stan.

Får väl se om det kommer ut några bilder på bloggen, brukar ju vara dåligt med sånt..

Jag måste klappa mig själv på axeln och säga att jag varit duktig. De senaste tre dagarna har jag kört en powerwalk före frukost följt av benböj och plankan. Känns som lagom träning en varm sommardag. Rolig historia bakom benböjen, jag läste i en tidning att Jennifer Lopez gör benböj för att ha en så snygg rumpa. Jag tänkte att en sån rumpa vill jag också ha, så benböj it is för mig med :P

Ha en skön lördag, nu ska jag skutta in i duschen och sjunga On the floor ;)

Inga kommentarer: