torsdag 4 augusti 2011

Hinner inte..

Tiden tryter och jag känner inte att jag hinner det jag tänkt göra. Hade ju planerat en fem veckor lång semester där jag skulle hinna hälsa på vänner och familj och inte behöva stressa runt. Istället har det blivit tre veckor plus strödagar, och jag har stressat runt som en gnu och bara haft dåligt samvete över allt jag inte hunnit. Ska på ett sätt bli skönt att börja jobba igen så jag inte behöver ha så dåligt samvete. Det är nog första året som jag längtar tillbaka till jobbet.

I helgen åker vi till Stockholm och då ska jag försöka hinna träffa Erika, Sanne och Angelica och Malin. Jag försöker mitt bästa och ber om ursäkt ifall jag missar någon eller inte hinner med. Idag kommer Malin och hälsar på, tack vännen för att du tar dig tid för mig även om jag känner att jag inte är den bästa vännen just nu. Jag försöker bättra mig.

Nu blir det bloggtorka ett tag, åker till Sara direkt från Sthlm och sen tar jag nya tag. Kram på er, sköt om er och förlåt ifall det blir länge mellan gångerna.

Inga kommentarer: