söndag 16 oktober 2011

Helgen som varit

Har varit jättebra och fullt upp. Började ju som sagt med bowling i fredags, på lördag kom My över och vi hade pyjamasmys. Hon var så söt, när vi satt och kollade film på kvällen och åt popcorn och godis frågade hon mig om det var det här som är pyjamasmys. Jajemän sa jag, det är det här som är pyjamasmys. Sjöng henne till sömns sen och hon sov till hela halv sju imorse.

Känns som om dagen varit toklång när jag klev upp så tidigt. Vaknade mitt i natten av att hon låg och sov på min axel, mysigt.

Idag körde jag hem henne till Åsa igen, umgicks lite med dom innan jag styrde hem igen och fick besök av fina fina Malin. Hade en jättetrevlig eftermiddag med massa prat och middag. Kändes skönt att få prata av sig och försöka lösa världsproblemen. Tack vännen för att du lyssnar och är ett jättebra bollplank.

Nu väntar jag på att Starke man ska börja så att jag får gå och sova snart. Är lite trött efter helgen, men pigg på en ny vecka. Kram kram

Inga kommentarer: