fredag 14 oktober 2011

Strike

Vi hade den årliga familjebowlingen med jobbet ikväll. Började med tacobuffé och sedan bowling. Första serien gick jättedåligt, den andra gick kanon (började med en strike och fick sedan 4 strike på rad!!) och avslutade med en usel serie. Så i genomsnitt gick det inte så bra, är inte så bra på bowling. Handlar mer om tur eller otur för mig..

Imorgon ska jag plocka upp My för att ha pyjamasparty hos mig till söndag. Hon blev så glad att hon studsade när jag frågade henne i torsdags. Funderar om jag ska handla innan jag hämtar henne eller om jag gör det när jag hämtat henne. Kanske handlar basgrejerna innan och så kan vi handla det roliga tillsammans, typ lördagsgodis, dricka och sånt. Vad mysigt det kommer bli att ha henne här!

Nu kanske det blir ett glas rött framför fortsättningen på Idol, dom var extra dåliga ikväll. Ser fram emot Så mycket bättre. Kram kram

Inga kommentarer: