söndag 28 december 2008

Nytt år, nya möjligheter!

Snart är det nya året här. För mig innebär 2009 nytt jobb, ny stad, nytt boende.. en nystart skulle man kunna säga. Jag har ägnat lite av dagen åt att slänga skräp och försöka fixa min jobbtelefon, trodde inte den kunde ställa till sådana problem. Nu är det inte mer än en vecka kvar tills jag åker ner till mitt nya liv, känns lite märkligt och nervöst. Men Luleå är ju inte mer än en timme bort med flyget så blir det kris får jag komma hem en helg. Jag hade helst vilja slippa flytta, inte på grund av Stockholm, utan mest för att det är det värsta jag vet. Tycker det är så tråkigt att packa ner saker och behöva börja på en ny kula med skafferi och sånt som man byggt upp. Jaja, det är inte så mycket att välja på när det inte finns jobb här uppe, då är det bara att flytta på sig.

Jag åker ner den tredje januari, jobbet börjar den femte så då hinner jag ta en dag när jag bara har det lugnt innan jobbet. Vi har dessutom halvdag första dagen så det känns inte alls så jobbigt. Jag har fixat det mesta så det ska gå att kontakta mig via dator och så, men om det strular så kan det dröja innan jag skriver här igen.

Önska mig lycka till i min nya stad och kom gärna och hälsa på. Kram och gott nytt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag önskar dig mer än lycka till vännen! och jag kommer sakna dig massor. Kram