fredag 2 januari 2009

Packat och klart

Äntligen! Nu har jag packat alla saker och har koll (så koll som jag kan ha) på var alla saker ska vara. Har fått ner alla kläder, möbler och badrumssaker på respektive plats. Har även hunnit damma av lite hyllor och städat lite så att Anders inte ska ha så smutsigt omkring sig när jag lämnar tomrummet efter mig.

Hur känns det då? Det känns konstigt, tomt, nervöst, spännande och sorgligt. Det kommer att bli bra och jätteroligt men det är klart att det känns märkligt och trist att lämna en stad som man trivs i, lägenhet som är mysig (speciellt nu utan för mycket saker), och pojken jag älskar så mycket. Men som jag sa igår, det här är en strategisk omgruppering som inte varar för alltid ;)

Nu är det over and out för mig från Luleå, imorgon åker jag söderut..

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar dig... min vän...