fredag 1 maj 2009

det är bara att kavla upp ärmarna

Det vet jag väl att inget kommer gratis, vill man ha något får man kämpa för det. Så nu är det slut på självömkande och nu ska jag sträva efter att ta mig uppåt - med jobb! När jag började skolan sa jag till mig själv att jag skulle ha ett jobb när jag var klar, det spelar ingen roll var - ett jobb skulle jag ha. Och det fick jag också. Om jag bara kämpar på och inte ger upp så får jag det jag vill ha. Så nu när jag vet att jag vill upp igen och jobba där uppe så är det bara att kämpa för att komma dit också. Absolut inget är omöjligt, inte ens i den här sablans lågkonjunkturen. Nu är det dags att sparka mig själv och "finanskrisen" i baken och ta tag i saker. Jag har några ess i rockärmen som jag ska plocka fram. Nu kavlar jag upp ärmarna och kör!

Ha det bra där ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt gumman så ska det låta :D
kram sanne