lördag 15 augusti 2009

Medan du sov

Sitter i soffan och slötittar på en av mina favoritfilmer, Medan du sov. Töntigt kanske men jag tycker den är så gullig och rolig.

Dagen har bjudit på slöande de luxe.. Jag har dock fått min väska urpackad så den är tom och redo för morgondagens resa till Ystad. Blir där i en vecka på utbildning, blir säkert många roliga dagar och kvällar.

Idag var en sån dag då jag hade velat vara i Luleå eller Piteå där man utan problem kunnat hälsa på någon och fördriva lite tid. Här nere tar ett sånt projekt en heldag medans man där uppe bara tittar förbi och sen hinner med annat under dagen.

Glömde förresten att uppmärksamma Malins födelsedag här i bloggen. Grattade henne förstås via både sms och telefon men hade nog kunnat posta ett inlägg också.. Förlåt gumman! Vet dock att du hade en jättebra födelsedag och du är ju alltid i mina tankar ändå, även om jag inte skriver om allt i bloggen.

I övrigt har jag inte så mycket att berätta, förutom arbete som händer inte så mycket. Hoppas dock att jag framöver kommer att ha massor att berätta och uppdatera om :)

Ha en härlig lördagskväll allihopa! Kram

Inga kommentarer: