måndag 11 januari 2010

Träning

Ska snart iväg på mitt första aerobic-pass på läääänge. Ska bli så kul att hoppa och studsa omkring och känna att man har några muskler nånstans. Får se om jag är lika glad över träningen imorgon när jag förmodligen inte kommer kunna gå. En jobbarkompis till mig fixade en veckas gratis träning så jag kunde kolla in lokalerna och passen så nu är det en veckas hårdkörning innan jag beslutar mig för ifall det är ett ställe för mig.

Jag har även bokat en klipptid på torsdag, hos min gamla frisör som klippte mig regelbundet för flera herrans år sedan. Så jag tror att jag kommer bli nöjd, hoppas det i alla fall.

Imorgon ska jag försöka få tag i han som håller i kören som jag tänkte börja i, han har inte svarat i telefonen på hela dagen. Nytt försök imorgon!

Ha det bra så länge, kramisar.

1 kommentar:

Malin sa...

Härligt gumman! Lät redan på dig som att du var lite gladare. Känns väldigt skönt inom min att höra. Du får självklart vara åt det andra hållet med. Men jag vill ju så gärna att du ska vara lycklig och glad, för du är en sån underbar person och förtjänar det mycket mer än många andra! Jag håller tummarna för att han svarar imorgon! KRAM!